Ανακοινώσεις

Επαναλειτουργία Λυκείων στις 12 Απριλίου με υποχρεωτικό self-test

Από τη Δευτέρα 12 Απριλίου, επαναλειτουργούν δια ζώσης τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, ημερήσια και εσπερινά, όλης της χώρας, καθώς και οι λυκειακές τάξεις των Γυμνασίων με λυκειακές τάξεις.

Προβλέπεται η εφαρμογή όλων των μέτρων που έχουμε ήδη λάβει, όπως ενδεικτικά:

  • η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους,
  • η χρήση αντισηπτικών,
  • οι σχολαστικοί καθαρισμοί,
  • οι τακτικοί αερισμοί των χώρων, ειδικότερα τώρα που και ο καλός καιρός βοηθά,

ΕΠΙΠΛΕΟΝ προστίθεται, στα ήδη ισχύοντα, άλλο ένα σημαντικό, προληπτικό μέτρο: η διενέργεια αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου (self-test) δύο φορές την εβδομάδα για κάθε μαθητή και εκπαιδευτικό Λυκείου, προκειμένου να εξασφαλιστρεί η μέγιστη δυνατή προστασία της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Τα τεστ θα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την προσέλευση μαθητών και εκπαιδευτικών στο σχολείο, και θα πρέπει να γίνονται δύο φορές την εβδομάδα, πριν την έναρξη των μαθημάτων τη Δευτέρα και την Πέμπτη.

Βάσει του ΑΜΚΑ τους, ενήλικοι μαθητές και εκπαιδευτικοί των Λυκείων θα προμηθεύονται δύο δωρεάν τεστ για κάθε εβδομάδα από το φαρμακείο. Για τους ανήλικους μαθητές Λυκείου, τα τεστ θα παραλαμβάνουν γονείς και κηδεμόνες με τον ΑΜΚΑ των μαθητών.

Τα βήματα είναι τα εξής:

  1. Γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και εκπαιδευτικοί θα παραλαμβάνουν δωρεάν το self-test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ τους.
  2. Οι μαθητές/ εκπαιδευτικοί θα κάνουν τα self-tests στο σπίτι τους. Συστήνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ. Άρα το πρώτο τεστ θα μπορεί να γίνει την Κυριακή το βράδυ ή την Δευτέρα το πρωί.
  3. Γονείς, ενήλικοι μαθητές και εκπαιδευτικοί θα δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.

Τι γίνεται αν το self-test είναι αρνητικό;

  1. Για τους μαθητές, θα εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr. Οι μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα μονίμως μαζί τους. Θα επιδεικνύουν την εκάστοτε κάρτα στους εκπαιδευτικούς την πρώτη ώρα της Δευτέρας και της Πέμπτης.
  2. Για τους εκπαιδευτικούς, θα εκδίδεται η δήλωση αρνητικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr.
  3. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να γράφουν μια χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/δήλωση αρνητικού αποτελέσματος.

Τι γίνεται αν το self-test είναι θετικό;

  1. Για τους μαθητές, θα δηλώνεται το θετικό αποτέλεσμα στη σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr, με την οποία θα μπορεί να μεταβεί σε δημόσια δομή για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid test. Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα https://self-testing.gov.gr.
  2. Για τους εκπαιδευτικούς, θα εκδίδεται η δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr, με την οποία θα μπορεί να μεταβεί σε δημόσια δομή για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid test. Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα https://self-testing.gov.gr.
  3. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, θα ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές/εκπαιδευτικοί θα λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και θα επιστρέφουν στο σχολείο.

Αναλυτικές πληροφορίες για τον τρόπο διενέργειας του self-test μπορείτε να δείτε σε μορφή video ΕΔΩ.

Ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Σώματα Ασφαλείας & Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού»

Ενημερώνουμε του μαθητές μας ότι την Παρασκευή 19 Μαρτίου και ώρα 10:45, ο Τομέας Συμβουλευτικής στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό του Κ.Ε.Σ.Υ. Λάρισας, διοργανώνει Διαδικτυακή Ενημερωτική Εκδήλωση για μαθητές και μαθήτριες Γ΄ Λυκείου με θέμα: «Σώματα Ασφαλείας & Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού»

Την εκδήλωση μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να παρακολουθήσουν μέσω της πλατφόρμας WEBEX στο σύνδεσμο: https://minedu-secondary.webex.com/meet/dimzav

Θα γίνει παρουσίαση των Σχολών της Αστυνομικής Ακαδημίας, των Σχολών του Λιμενικού Σώματος, της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ενώ θα δοθεί η δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων από τους μαθητές και τις μαθήτριες.

 

Εξ' αποστάσεως διδασκαλία (webex) από Τρίτη 16/3

Σας ενημερώνουμε ότι από την Τρίτη 16-03-2021 και για όσο χρονικό διάστημα ισχύει η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων, η πραγματοποίηση των μαθημάτων θα γίνεται εξ' αποστάσεως μέσω της πλατφόρμας Webex.

Επίσης, το σχολείο ελέγχθηκε από κλιμάκιο μηχανικών του Δήμου Φαρσάλων και δεν διαπιστώθηκαν ζημιές λόγω της πρόσφατης σεισμικής δραστηριότητας.

 

 

Αναστολή λειτουργίας και εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης σχολείου την Πέμπτη 11/3 και την Παρασκευή 12/3

Σύμφωνα με απόφαση της Διευθύντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως εκπαίδευση την Πέμπτη 11/3/21 και Παρασκευή 12/3/21 στις σχολικές μονάδες  της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, μετά και την απόφαση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστού που ορίζει ότι οι σχολικές μονάδες θα παραμείνουν κλειστές στην Π.Ε. Λάρισας για προληπτικούς λόγους, ώστε να δοθεί χρόνος, μέχρι να σταλούν όλα τα στοιχεία στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, αναφορικά με την καταλληλότητα των κτιρίων.

 

Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική εξέταση στις πανελλαδικές 2021

Ανακοινώνεται ότι σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, όσοι μαθητές ή απόφοιτοι επιθυμούν να εξεταστούν προφορικά στις πανελλαδικές εξετάσεις 2021, μπορούν να καταθέσουν στο σχολείο τα αντίστοιχα δικαιολογιτικά ως εξής :

  • Οι απόφοιτοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, υποβάλουν τις αιτήσεις με τις σχετικές γνωματεύσεις στο Λύκειο υποβολής της Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις μαζί με την Αίτηση Δήλωση τους έως και 19 Μαρτίου 2021. Σε περίπτωση που δεν έχουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά δίνεται η δυνατότητα υποβολής τους το αργότερο μέχρι τέλος Μαρτίου 2021.
  • Οι μαθητές Γ' τάξης, με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, υποβάλουν τις αιτήσεις με τις σχετικές γνωματεύσεις στο Λύκειο που έχουν υποβάλει την Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις, το αργότερο μέχρι τέλος Μαρτίου 2021

Ειδικότερα οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, εφόσον δεν έχουν ήδη καταθέσει στο Λύκειό τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά, θα πρέπει να εκδηλώσουν στο email του σχολείου (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) την επιθυμία τους για μετάβαση στη σχολική μονάδα για υποβολή των σχετικών γνωματεύσεων και στη συνέχεια οι (Υπο)Διευθυντές με απαντητικό email να ορίσουν ακριβή ώρα και ημέρα μετάβασης στο Λύκειο καθώς και να αποστείλουν στους υποψηφίους συνημμένα την αριθμ.Φ.251/22806/Α5/2021 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 897 Β΄) (Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες…)

Συνεπώς, οι υποψήφιοι χρησιμοποιώντας τον κωδικό SMS 3 (μετάβαση σε δημόσια υπηρεσία) θα μεταβαίνουν στη σχολική μονάδα φέροντας μαζί τους το απαντητικό email του σχολείου (σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή) στο οποίο θα αναγράφεται η ακριβής ημέρα και ώρα μετάβασης, το απολυτήριο τους εάν πρόκειται για αποφοίτους, καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά και το αντίστοιχο ΦΕΚ της υπουργικής απόφασης όπως αναφέρεται παραπάνω, σε περίπτωση που χρειαστεί να δικαιολογήσουν την μετακίνηση τους.

Υποβολή της Αίτησης–Δήλωσης για συμμετοχή αποφοίτων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ έτους 2021, στην προθεσμία από Δευτέρα 8 Μαρτίου έως και Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

Ανακοινώνεται ότι στο διάστημα 8-19 Μαρτίου 2021 θα μπορούν να υποβάλουν Αίτηση-Δήλωση οι παλαιοί απόφοιτοι που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ 2021.

Η Αίτηση – Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις υποβάλλεται από τους αποφοίτους στα Λύκεια.

Αρχικά ο υποψήφιος βρίσκει αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, το υπόδειγμα της Α-Δ (Α-Δ απόφοιτος), το κατεβάζει και αν μπορεί το εκτυπώνει. Αν δεν μπορεί να το εκτυπώσει, μπορεί να το προμηθευτεί από το Λύκειό του. Στη συνέχεια το συμπληρώνει χειρόγραφα (μόνο τα γκρι στοιχεία) και το υποβάλλει συμπληρωμένο, μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία από Δευτέρα 8 Μαρτίου έως Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021, στο Λύκειο από το οποίο αποφοίτησε ή στο πλησιέστερο στην κατοικία του Λύκειο. Σε όποιο Λύκειο υποβληθεί η Α-Δ του αποφοίτου, σε αυτό το Λύκειο ή στο αντίστοιχο εξεταστικό κέντρο θα εξεταστεί ο απόφοιτος.

Ειδικότερα οι υποψήφιοι θα πρέπει στο mail του σχολείου (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) να εκδηλώσουν την επιθυμία τους για μετάβαση στη σχολική μονάδα για υποβολή της αίτησης δήλωσης και στη συνέχεια οι (Υπο)Διευθυντές με απαντητικό mail να ορίσουν ακριβή ώρα και ημέρα μετάβασης στο Λύκειο, καθώς και να αποστείλουν στους υποψηφίους συνημμένα και την αριθμ. Φ.251/22933/Α5/26-02-2021(Β’826) ΥΑ(ορισμός ημερομηνίας υποβολής της αίτησης αποφοίτων).

Συνεπώς, οι υποψήφιοι χρησιμοποιώντας τον κωδικό SMS 3 (μετάβαση σε Δημόσια Υπηρεσία…) θα μεταβαίνουν στη σχολική μονάδα φέροντας μαζί τους το απαντητικό mail του σχολείου, στο οποίο θα αναγράφεται η ακριβής μέρα μετάβασης ( σε μορφή έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή), το απολυτήριο τους αν είναι απόφοιτοι, καθώς και την αριθμ. Φ.251/22933/Α5/26-02-2021 (Β’826) ΥΑ(ορισμός ημερομηνίας υποβολής της αίτησης αποφοίτων), σε περίπτωση που χρειαστεί να δικαιολογήσουν την μετακίνηση τους.

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΠΑΛ

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥ ΕΠΑΛ

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε την οιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας minedu.gov.gr 

 

Αναστολή λειτουργίας και εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης σχολείου από Δευτέρα 8/3 μέχρι και Τετάρτη 10/3

Με απόφαση της Περιφερειακής Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας εκπ/σης Θεσσαλίας και σε συνδυασμό με την απόφαση του Δήμου Φαρσάλων για την μη λειτουργία των σχολικών μονάδων του Δήμου, ανακοινώνεται ότι από την Δευτέρα 8/3/2021 μέχρι και την Τετάρτη 10/3/2021, όλες οι σχολικές μονάδες του Δήμου ΔΕΝ θα λειτουργήσουν και ΔΕΝ θα πραγματοποιηθούν εξ' αποστάσεως μαθήματα (μέσω Webex).


Για τον τρόπο λειτουργίας των σχολικών μονάδων μετά την Τετάρτη, θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση.

Διακοπή δια ζώσης και εξ' αποστάσεως διδασκαλίας στις 5/3/2021

Ανακοινώνεται ότι την Παρασκευή 5 Μαρτίου, το σχολείο θα παραμείνει κλειστό και δεν θα πραγματοποιηθούν εξ' αποστάσεως μαθήματα μέσω Webex.


Για την Δευτέρα 8 Μαρτίου θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση.

Πρόσθετες πληροφορίες