Ανακοινώσεις

Προγράμματα Σπουδών Τάξης Μαθητείας

epalfarsalaΑνακοινώθηκαν τα Προγράμματα Σπουδών που θα ισχύσουν για τις ειδικότητες του Μεταλυκειακού Έτους - Τάξη Μαθητείας.

Τα ΠΣ, περιέχουν τόσο τις ενότητες που θα αναπτυχθούν στο εργαστηριακό μάθημα που θα παρακολουθούν οι μαθητευόμενοι στο σχολείο (7 ώρες/εβδομάδα) όσο και Πρόγραμμα μάθησης στο χώρο εργασίας, δηλαδή δραστηριότητες μάθησης που ακολουθούν οι μαθητευόμενοι και περιλαμβάνει γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες ή και ολοκληρωμένες επαγγελματικές δραστηριότητες/εργασίες και άλλα έργα (projects).

Τα ΠΣ αποτελούν ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ στην σύμβαση που θα υπογραφεί μεταξύ Εργοδότη και Μαθητευόμενου.

Αναλυτικά τα Προγράμματα Σπουδών ανά ειδικότητα :

Οριστικοί πίνακες επιλεγέντων μαθητευομένων για την Τάξη Μαθητείας

Μετά το πέρας της περιόδου υποβολής ενστάσεων, προέκυψαν οι οριστικοί πίνακες επιλεγέντων μαθητευόμενων για το Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας, ανά  Ειδικότητα ως εξής :

 

Όσοι μαθητευόμενοι που έχουν επιλεγεί, καλούνται να βρίσκονται στο Επαγγελματικό Λύκειο Φαρσάλων, την Παρασκευή 10/3/2017 και ώρα 10:00, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στην Τάξη Μαθητείας.

Η επιλογή των μαθητευόμενων έγινε με βάση το έτος αποφοίτησης (προηγούνται οι πρόσφατα αποφοιτήσαντες) και στην συνέχεια με το βαθμό Πτυχίου (προηγούνται οι έχοντες υωηλότερο βαθμό Πτυχίου).

 

Προσωρινοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων για την μαθητεία

Μετά το πέρας της περιόδου υποβολής αιτήσεων για συμμετοχή στο Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας (24/2 - 6/3) και ύστερα από επεξεργασία των αιτήσεων, προέκυψαν οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων, ανά Ειδικότητα ως εξής :

Επί των προσωρινών πινάκων είναι δυνατή η υποβολή ενστάσεων στην γραμματεία του ΕΠΑΛ Φαρσάλων (γίνονται δεκτές μόνο πλήρως αιτιολογημένες ενστάσεις) από την Τρίτη 7 Μαρτίου έως και την Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017.

Κατόπιν εξέτασης των ενστάσεων θα ανακοινωθεί τελικός πίνακας κατάταξης των υποψηφίων στην ιστοσελίδα του ΕΠΑΛ την Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017.

Ερωτήματα επί της διαδικασίας κατάταξης μπορείτε να υποβάλετε στον Διευθυντή του σχολείου.

 

Έναρξη υποβολής αιτήσεων για την Τάξη Μαθητείας

16831184 1804612549862031 1680693931791811389 nΚαλούνται από Παρασκευή 24/2/2017 μέχρι και Δευτέρα 6/3/2017 και ώρα 14:00, οι κάτοχοι απολυτηρίου και πτυχίου ΕΠΑ.Λ. (ηλικίας έως 24 ετών, οι οποίοι βρίσκονται εκτός απασχόλησης, εκπαίδευσης ή κατάρτισης) των παρακάτω ειδικοτήτων, να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στο Μεταλυκειακό Έτος-Τάξη Μαθητείας.

 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ 

  1. Υπαλλήλων Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών
  2. Ηλεκτρολογικών Εγκαταστάσεων Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων ή Εγκαταστάσεων και Δικτύων
  3. Μηχανικών και Ηλεκτρολογικών Συστημάτων Αυτοκινήτου ή Τεχνικός Οχημάτων
  4. Υποστήριξης Συστημάτων, Εφαρμογών και Δικτύων Η/Υ


Η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται από τα εξής δικαιολογητικά (φωτοαντίγραφα) :

  • Απολυτήριο ΕΠΑΛ
  • Πτυχίο ΕΠΑΛ
  • Αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας
  • Αποδεικτικό ΑΜΚΑ
  • Αποδεικτικό ΑΦΜ


και θα κατατίθενται είτε στο σχολείο, είτε θα αποστέλονται με fax (24910 26620) ή email (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).

Κατεβάστε την Υπεύθυνη Δήλωση και την Αίτηση Συμμετοχής

Καταληκτική ημερομηνία : Δευτέρα 6/3/2017, ώρα 14:00

Για περισσότερες λεπτομέρειες και πληροφορίες, σχετικά με το χρονοδιάγραμμα υποβολής και τις διαδικασίες που προβλέπονται, μπορείτε να επικοινωνείτε καθημερινά στα τηλέφωνα 24910 23755, 24910 22816

Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις

panelΌπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, όλοι οι υποψήφιοι για συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις του 2017 των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, πρέπει να υποβάλουν στο Λύκειό τους Αίτηση-Δήλωση υποψηφιότητας συμμετοχής στις εξετάσεις αυτές.

Η προθεσμία ορίζεται από την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου ως και την Πέμπτη 2 Μαρτίου για όλους τους υποψηφίους που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ). Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της δεν γίνεται δεκτή καμία Αίτηση-Δήλωση.

Ο υποψήφιος μπορεί να προμηθεύεται την Αίτηση ? Δήλωση που αναλογεί στην περίπτωσή του είτε από το διαδίκτυο, είτε από το Λύκειό του. Στη συνέχεια θα συμπληρώνει την Αίτηση - Δήλωση σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στο έντυπο και θα προσέρχεται στο Λύκειό του, για την οριστική ηλεκτρονική υποβολή της.

Στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, αναρτώνται τα κατά περίπτωση υποδείγματα της Αίτησης-Δήλωσης και οι σχετικές εγκύκλιοι που περιγράφουν πλήρως τη διαδικασία και τα αναλυτικά δικαιολογητικά για κάθε κατηγορία υποψηφίου (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, μαθητής ή απόφοιτος). 

Μαθητές σε ρόλο δημοσιογράφων, για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

volos dihmeridaΤην Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου, αντιπροσωπεία μαθητών του Τομέα Πληροφορικής του ΕΠΑΛ Φαρσάλων, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Αρβάλη Κωνσταντίνο και Ζυγούρα Μαρία, επισκέφθηκαν και παρακολούθησαν τις εργασίες της διημερίδας ?Το Δημιουργικό και Ασφαλές Διαδίκτυο απέναντι στο φαινόμενο του Εθισμού? που πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο της Ιεράς Μητρόπολης Δημητριάδος & Αλμυρού, στα Μελισσιάτικα Βόλου.

Η διημερίδα είχε σαν στόχο να παρουσιάσει τη θετική και δημιουργική χρήση της τεχνολογίας, μέσα από ομιλίες και workshops, ενώ αναλύθηκαν και ζητήματα προβληματικών συμπεριφορών σε σχέση με τις νέες τεχνολογίες με στόχο την πρόληψή τους.

Οι μαθητές, σε ρόλο δημοσιογράφων, πήραν συνεντεύξεις από σημαίνοντες ομιλητές, τις οποίες και θα εντάξουν στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας που υλοποιούν στο σχολείο τους με θέμα ?Μαθαίνω να ζω με ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Μαθαίνω τα δικαιώματά μου. Μαθαίνω τρόπους αντιμετώπισης ηλεκτρονικής απάτης/παρενόχλησης?, ενώ ταυτόχρονα αποκόμισαν σημαντικές γνώσεις και πληροφορίες από τους πλέον ειδικούς, τις οποίες θα μεταδώσουν στους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου.

Μεταξύ των ομιλητών, οι οποίοι και έδωσαν απαντήσεις στα ερωτήματα των μαθητών ήταν οι :

? Μανώλης Σφακιανάκης (τ. Διοικητής Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος)
? Δρ. Κωνσταντίνος Σιώμος (Ψυχίατρος παιδιών και εφήβων, Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο)
? Δρ. Λίλιαν Μήτρου (Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Αιγαίου, Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων)
? Δρ. Χαράλαμπος Τσέκερης (Εντεταλμένος διδασκαλίας στο Τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, Ακαδημία Αθηνών)
? Δρ. Γεώργιος Φλώρος, ειδικός Ψυχίατρος
? Αλέξανδρος Καπανιάρης (Μ.Α, Μ.ed. Υπ. Δρ Πανεπιστημίου Αιγαίου, Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Μαγνησίας)

Αρχικά, ο κ. Μανώλης Σφακιανάκης μίλησε για την νέα προσπάθεια που ξεκινά, με τίτλο Cyber Security International Institute και θα ασχολείται με την καλύτερη αξιοποίηση του Διαδικτύου από τους έλληνες χρήστες. Χαρακτηριστικά στην ομιλία του ανέφερε ότι πρέπει να εκμεταλλευτούμε το 98% των θετικών του Διαδικτύου και να απομονώσουμε το 2% των αρνητικών στοιχείων. Μίλησε για του ?Μύθους? του διαδικτύου, που όλοι τους ξέρουμε αλλά δεν ισχύουν, όπως χαρακτηριστικά είναι η υποτιθέμενη Ανωνυμία του χρήστη στην οποία πολλοί πιστεύουν αλλά στην πραγματικότητα είναι αρκετά εύκολο κάποιος να διαπιστώσει ποιον έχει απέναντί του συνομιλητή.

Στην συνέχεια η Δρ. Λίλιαν Μήτρου, ανέπτυξε το θέμα της προστασίας της ιδιωτικότητας και προσωπικότητας των ανηλίκων στο διαδίκτυο, μιλώντας για τους διαδικτυακούς κινδύνους, την ανάγκη ενημέρωσης των ανήλικων χρηστών ενώ έκανε και εκτενή αναφορά στο νομικό πλαίσιο το οποίο ισχύει στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και το νέο πλαίσιο που θα τεθεί σε εφαρμογή σε 15 μήνες.

Ο Δρ. Χαράλαμπος Τσέκερης, αναφέρθηκε στην ψηφιακή ευημερία και αριστεία στην Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση, μιλώντας για τις εξελίξεις που είναι στο κατώφλι μας ή θα φέρει η πληροφορική στο μέλλον αλλά και πώς θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε πολίτες με ψηφιακή νοημοσύνη. Μίλησε για την ανάγκη ύπαρξης ενός νέου εκπαιδευτικού παραδείγματος το οποίο θα προωθεί την δημιουργικότητα του μαθητή μέσα από την απόκτηση γνώσεων και διαμόρφωση ψηφιακής νοημοσύνης και κατέληξε καλώντας να αγκαλιάσουμε το Λάθος, την Τυχαιότητα, την Έκπληξη και την Αποτυχία γιατί αυτό θα βοηθήσει στην εξέλιξη και την προσαρμοστικότητα.

Τέλος ο Δρ. Γιώργος Φλώρος αναφέρθηκε στο cyberbulling, μιλώντας για το προφίλ των θυμάτων και των θυτών, τις συνέπειες του εκφοβισμού, τις μορφές που μπορεί να πάρει αλλά επεκτάθηκε και σε τρόπους προστασίας από τέτοια φαινόμενα. Μίλησε επίσης για τις παγίδες που κρύβουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αλλά και για τον ?μεγαλύτερο? κίνδυνο για τα παιδιά που είναι η λογική ?τα ξέρω όλα? απλά γιατί εκ των πραγμάτων σε θέματα διαδικτύου, γνωρίζουν περισσότερα από τους γονείς τους.

Την διημερίδα συνδιοργάνωσε η Ελληνική Εταιρία Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο και η ?Μαγνήτων Κιβωτός Για την Διάσωση του Πολιτιστικού Αποθέματος? σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς φορείς.

Οι συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικοί που υλοποιούν το αντίστοιχο πρόγραμμα του ΕΠΑΛ Φαρσάλων, ευχαριστούν τον πρόεδρο της Ελληνικής Εταιρίας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο κ. Σιώμο Κωνσταντίνο, για την πρόσκληση και την βοήθεια που παρείχε στην υλοποίηση των συνεντεύξεων.

 

 

Σεμινάρια Επαγγελματικής Κατάρτισης για Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες

Το ΕΠΑΛ Φαρσάλων, ακολουθώντας την τακτική του ανοιχτού σχολείου στην τοπική κοινωνία δείχνοντας ταυτόχρονα κοινωνική ευαισθησία, με χαρά δέχτηκε την πρόταση του Δήμου Φαρσάλων, να διοργανωθεί μία σειρά Σεμιναρίων Επαγγελματικής Κατάρτισης για Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, στους χώρους του σχολείου.

Στα σεμινάρια θα προσφέρουν εθελοντικά τις υπηρεσίες τους οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, Στέργιος Γκουντίκας και Ξιφιλίδου Σόνια του Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος.

Τα σεμινάρια αφορούν του τομείς :

1.Μαγειρικη?-Ζαχαροπλαστικη?
2.Κηπουρικη?-Κηποτεχνι?α

Συντονίστρια της Δράσης είναι η Δημοτική Σύμβουλος Κυριακή Παναγιωτοπούλου, ενώ διοργανώτρια η Ειδική Παιδαγωγός και Ψυχολόγος, Πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Κατερίνα Φίλη.

Το Επάγγελμα του Ηλεκτρολόγου στο Σύγχρονο Εργασιακό Περιβάλλον

prg elektrΣτα πλαίσια των προγραμμάτων "Αγωγής Υγείας & Σταδιοδρομίας 2016-2017" το 1ο ΕΠΑΛ ΦΑΡΣΑΛΩΝ συμμετείχε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό του Υπουργείου Παιδείας "ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ", ο οποίος είχε καταληκτική ημερομηνία συμμετοχής την 20η Ιανουαρίου 2017.

Εκπροσωπήθηκε από μια ομάδα 11 μαθητών και 4 εκπαιδευτικών του τομέα "ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ- ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΩΝ", η οποία παρουσίασε ένα βίντεο με θέμα τις "Προοπτικές του Επαγγέλματος του Ηλεκτρολόγου" στις σύγχρονες εργασιακές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας.

Οι 11 μαθητές που συμμετείχαν ανήκουν στις τάξεις Β' & Γ' των Ηλεκτρολόγων του 1ου ΕΠΑΛ Φαρσάλων και υπήρξε ταυτόχρονα και μία εθελοντική συμμετοχή ενός μαθητή της Α' τάξης.

Περισσότερα...

Πρόσθετες πληροφορίες